Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

27/5/20

Γεια σας παιδάκια!! Σήμερα θα είναι η τελευταία μας ανάρτηση στο blog, ώστε να έχετε χρόνο τις επόμενες μέρες να προετοιμάσετε εργασίες, να λύσετε κουίζ- παιχνίδια, να απαντήσετε σε ερωτήσεις και να είμαστε έτοιμοι από την επόμενη εβδομάδα να τα πούμε στην τάξη!
Είναι μια ευκαιρία αυτές τις μέρες να σημειώσετε και ό,τι άλλες απορίες έχετε στα μαθήματα που έχουμε δει και να τις συζητήσουμε από κοντά.

ΓΛΩΣΣΑ

Θα τελειώσουμε την Ενότητα 15: Τηλεόραση, ώστε να συνεχίσουμε τις επόμενες στο σχολείο.

Στη σελ. 47 κάνετε την άσκηση 8, θυμηθείτε τους κανόνες ορθογραφίας που είδαμε στην ενότητα 11 (καταλήξεις Προστακτικής)

Διαβάζετε από το βιβλίο στη σελ. 48-50 "Προγράμματα τηλεόρασης". Στη σελ. 51 θα απαντήσετε στο τετράδιο Γλωσσικών Ασκήσεων την άσκηση 2: Ποια εκπομπή θα διαλέγατε; Θυμηθείτε να αιτιολογήσετε την απάντησή σας και γενικά μπορείτε να αναφερθείτε στις αγαπημένες σας εκπομπές. Τη συγκεκριμένη εργασία θα τη φέρετε στο σχολείο την επόμενη εβδομάδα, δε χρειάζεται να τη στείλετε στο mail μου.

Διαβάστε καλά τον πίνακα στη σελ. 51, με τον ιδιαίτερο τρόπο που κλίνεται το ρήμα "θεωρούμαι" και άλλα παρόμοια (π.χ. αθλούμαι). Ακολουθούν μια κλίση που θυμίζει την αρχαία κλίση ή αλλιώς λόγια κλίση.

Στη σελ. 52 κάνετε την άσκηση 3, συμβουλευτείτε τον πίνακα στη σελ. 51

Στη σελ. 53 διαβάζετε το κουνουπάκι με το αρχαιοελληνικό ρήμα άγω που σημαίνει οδηγώ και πώς σχηματίζει τους χρόνους του και κάνετε την άσκηση 4.

Στη σελ. 54 κάνετε την άσκηση 5

ΑΣΚΗΣΗ: Στο τετράδιο Γλωσσικών Ασκήσεων κάνετε αντιγραφή μια φορά τον πίνακα στη σελ.51 και τους χρόνους του ρήματος άγω στη σελ.53.


Επανάληψη ενότητας 15

Κάνετε το παρακάτω Επαναληπτικό το οποίο θα το δούμε και μαζί στο σχολείο

Επαναληπτικό 15



ΙΣΤΟΡΙΑ

Διαβάζουμε από το βιβλίο σελ. 88, το κεφ. 29 το οποίο είδαμε και στο χθεσινό μάθημα


Τι θα μάθουμε:

  • Νέοι εχθροί: Σελτζούκοι Τούρκοι, Νορμανδοί
  • Πώς απείλησαν το Βυζάντιο και πώς αντιμετωπίστηκαν από τους αυτοκράτορες Ρωμανό Δ' Διογένη και Αλέξιο Α' Κομνηνό 
  • Σχίσμα Ανατολικής και Δυτικής Εκκλησίας

Σχεδιάγραμμα μαθήματος



Απαντάτε γραπτώς την ερώτηση 1, σελ. 89 από το βιβλίο στο και τη φέρνετε στο σχολείο (Μπορείτε να την απαντήσετε στο τετράδιο Γλωσσικών Ασκήσεων, αφού γράψετε και την εκφώνηση).
"Ποια προβλήματα αντιμετώπιζαν οι Βυζαντινοί τον 11ο αιώνα;"

Για όποιον θέλει να ακούσει ξανά το μάθημα: εδώ


Εξάσκηση:

Κουίζ


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Διαβάζουμε από το κεφ. 42 τις "Βασικές έννοιες και διεργασίες" στη σελ.52.

Παίξτε εδώ μετακινώντας τις κορυφές του τριγώνου και παρατηρήστε τι συμβαίνει κάθε φορά με τα ύψη του,σε ποιο σημείο συναντιούνται,πότε είναι μέσα στο τρίγωνο και πότε έξω

Από το τετράδιο Εργασιών κάνετε τις ασκήσεις 1,2,3 και το Πρόβλημα 1 στις σελ.49-50.

Επίσης, θυμόμαστε τους άξονες συμμετρίας στο κεφ. 43, ρίξτε μια ματιά στη θεωρία του βιβλίου στη σελ.53-54 και από το τετράδιο Εργασιών κάνετε τις ασκήσεις 1,2,3 στη σελ.51.





ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Διαβάζουμε το κεφ. 29 για τον πληθυσμό στη Ελλάδας και τι είναι απογραφή.

Βλέπουμε από το Φωτόδεντρο 

την εξέλιξη του πληθυσμού της Ελλάδας από το 1951-2011 εδώ

την καθοδική πορεία των γεννήσεων που κάνει έντονο το δημογραφικό πρόβλημα εδώ

Από το γεωγραφικό γλωσσάριο μαθαίνουμε τις έννοιες.

Από το τετράδιο Εργασιών κάνετε τις ασκήσεις 2 και 3 στη σελ.43 (κεφ.29)


Αυτά λοιπόν θα έχετε για τις επόμενες μέρες. Θυμίζω και την άσκηση με τη διαφήμιση που θα ήθελα να τη στείλετε στο mail μου μέχρι την Παρασκευή.
Τα υπόλοιπα από κοντά!

Τα λέμε στο σχολείο μας!!







Πηγές: daskalosa.eu
            wikipedia
            atheo.gr
            eclass31.weebly.com
            sofiaxanthi.blogspot.com
            users.sch.gr/ipap
              e-didaskalia.blogspot.com
              stintaxi.com
            didaskaleio.weebly.com
            samouchos.weebly.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

23/4/21

Για μετά το Πάσχα  Μαθηματικά  Ασκήσεις Κεφ. 61 Ασκήσεις Κεφ. 58 Γεωγραφία  Επανάληψη στην Ενότητα της: ΑΣΙΑΣ Κεφ.34-35-36 Ιστορία Κάνω επαν...