ΓΛΩΣΣΑ
Φωτοτυπίες
Ενότητα 16, σελ. 60 διαβάζω για τις αντωνυμίες (είδη) και μαθαίνω καλά από τη Γραμματική, σελ. 114
σελ.61, κάνω τις άσκ. 6, 7
ΙΣΤΟΡΙΑ
Βιβλίο σελ. 91-92, κεφ. 30α
Σελ. 92 απαντώ στο τετράδιο την ερώτηση 1: "Ποιος ήταν ο σκοπός των σταυροφόρων της 4ης σταυροφορίας στην αρχή και γιατί άλλαξαν στη συνέχεια;"
Σχεδιάγραμμα μαθήματος
Βιβλίο σελ. 93-94, κεφ. 30β (Το διαβάζετε και αυτό, για να κάνετε τα παρακάτω κουίζ και τις ασκήσεις)
Τετράδιο Εργασιών, σελ. 39 άσκηση 1 και 3
Κουίζ 1
Κουίζ 2
Κουίζ 3
ΦΥΣΙΚΗ
Ήχος: ΦΕ 1, σελ. 144 διαβάζουμε το συμπέρασμα και τις ασκήσεις 1, 2 στη σελ. 146
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Φέρνω γεωμετρικά όργανα
Tετράδιο Εργασιών, σελ. 55, άσκηση 1 (για το 2ο τμήμα)
σελ. 56 Πρόβλημα 2, 4 και 5 (και για τα δύο τμήματα)
Τα παιδιά που δεν έρχονται σχολείο μπορούν να στείλουν τις εργασίες στη Γλώσσα, στα Μαθηματικά και στην Ιστορία στο mail μου μέχρι την Πέμπτη.
Πηγές: daskalosa.eu
atheo.gr
Φωτοτυπίες
- Ασκήσεις ενότ. 15 (για σπίτι: και για τα 2 τμήματα)
- Αντωνυμίες- Θεωρία/Ασκήσεις
- Λέξεις που γράφονται με μία ή δύο λέξεις (βοήθεια για την άσκ.7)
Ενότητα 16, σελ. 60 διαβάζω για τις αντωνυμίες (είδη) και μαθαίνω καλά από τη Γραμματική, σελ. 114
σελ.61, κάνω τις άσκ. 6, 7
ΙΣΤΟΡΙΑ
Βιβλίο σελ. 91-92, κεφ. 30α
Σελ. 92 απαντώ στο τετράδιο την ερώτηση 1: "Ποιος ήταν ο σκοπός των σταυροφόρων της 4ης σταυροφορίας στην αρχή και γιατί άλλαξαν στη συνέχεια;"
Σχεδιάγραμμα μαθήματος
Βιβλίο σελ. 93-94, κεφ. 30β (Το διαβάζετε και αυτό, για να κάνετε τα παρακάτω κουίζ και τις ασκήσεις)
Τετράδιο Εργασιών, σελ. 39 άσκηση 1 και 3
Κουίζ 1
Κουίζ 2
Κουίζ 3
ΦΥΣΙΚΗ
Ήχος: ΦΕ 1, σελ. 144 διαβάζουμε το συμπέρασμα και τις ασκήσεις 1, 2 στη σελ. 146
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Φέρνω γεωμετρικά όργανα
Tετράδιο Εργασιών, σελ. 55, άσκηση 1 (για το 2ο τμήμα)
σελ. 56 Πρόβλημα 2, 4 και 5 (και για τα δύο τμήματα)
Τα παιδιά που δεν έρχονται σχολείο μπορούν να στείλουν τις εργασίες στη Γλώσσα, στα Μαθηματικά και στην Ιστορία στο mail μου μέχρι την Πέμπτη.
Πηγές: daskalosa.eu
atheo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου