Δευτέρα 25 Μαΐου 2020

26/5/20

Καλημέρα παιδάκια!!Σήμερα ασχοληθείτε με τα παρακάτω και το απόγευμα θα λύσουμε απορίες.

Σύντομα θα τα πούμε από κοντά, στην τάξη μας πια!


ΓΛΩΣΣΑ

"Τηλεόραση και διαφήμιση": Διαβάζουμε το κείμενο από το βιβλίο στη σελ. 42.

Κάνουμε τις ασκήσεις 1 (βρίσκω τα αντικείμενα, εύκολο: ρωτάω ποιον; ή τι;)
                                 2 (γράφω θετικά και αρνητικά των διαφημίσεων )
                                 3  (μια κριτική ματιά στις διαφημίσεις: τι θα πρέπει να προσέχω και                                          γιατί;)
                                 5 (αιτιολογικές προτάσεις: γιατί, επειδή, διότι....)

Από τις παρακάτω ασκήσεις επιλέγετε να κάνετε τη 1, όποια θέλετε και τη στέλνετε στο mail μου μέχρι την Πέμπτη.

ΑΣΚΗΣΗ 1: Φτιάχνω τη δική μου διαφήμιση (σε ένα χαρτόνι Α4)

Διαλέγω ένα προϊόν και αποφασίζω πώς θα το παρουσιάσω στο κοινό. Σκοπός; Να πείσω τους άλλους να το αγοράσουν! Άρα, ο τρόπος που θα το παρουσιάσω παίζει βασικό ρόλο.

 Σκεφτείτε κάποιες διαφημίσεις στην τηλεόραση, πώς παρουσιάζουν το προϊόν τους;
Τι πληροφορίες διαλέγουν να δώσουν; Θετικά ή και αρνητικά χαρακτηριστικά του προϊόντος; Τι πρόσωπα διαλέγουν να το διαφημίσουν; Γιατί; Υπάρχει κάποιο σενάριο- ιστορία; Υπάρχει μουσική επένδυση; Τι χρώματα και τι μέγεθος γραμματοσειράς επιλέγουν;Τι συναισθήματα- σκέψεις θέλουν να μας προκαλέσουν;         
             
ΑΣΚΗΣΗ 2: Η αγαπημένη μου διαφήμιση.
Ποια είναι η αγαπημένη σου διαφήμιση; Γιατί; Τι περιγράφει; Τι σου αρέσει περισσότερο; Αγόρασες το προϊόν; Σε έπεισε και γιατί; Σε έβαλε σε σκέψεις;/ Σου προκάλεσε κάποια συναισθήματα ή προβληματισμό;

(Γράφετε ένα κείμενο 12 σειρών τουλάχιστον στο τετράδιο Γλωσσικών Ασκήσεων, με ωραία γράμματα και προσέχετε την ορθογραφία σας. Οι ερωτήσεις θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε τη σκέψη σας, αλλά μην απαντήσετε απότομα και σύντομα. Ολοκληρωμένες προτάσεις, με σωστή δομή και νόημα.)

Και τώρα ας δούμε τι είναι οι κοινωνικές διαφημίσεις. Τις έχετε ξανακούσει;

 Είναι οι διαφημίσεις που έχουν σκοπό να ευαισθητοποιήσουν το κοινό αναφορικά με κάποιο σημαντικό θέμα. Δείτε παρακάτω κάποιες εικόνες ..









ΘΥΜΑΜΑΙ: Ευθύς και πλάγιος λόγος ή εδώ στη Γραμματική


Δείτε τα παρακάτω παραδείγματα:
Ευθύς ΛόγοςΠλάγιος Λόγος
Πότε θα γίνει το πάρτι ;                        Τη ρώτησε πότε θα γίνει το πάρτι.
Δεν ξέρω ακόμη, δε συνεννοηθήκαμε.Του απάντησε ότι δεν ξέρει, γιατί δε συνεννοήθηκαν.
Άραγε θα με καλέσει ο Γρηγόρης;Αναρωτήθηκε, αν θα τον καλέσει ο Γρηγόρης.

Εξάσκηση:

Κουίζ 

Κουίζ 2

Ασκήσεις



ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Διαβάζουμε το κεφ. 41 από το βιβλίο: Είδη τριγώνων ως προς τις πλευρές. Στην αρχή η διερεύνηση θα σας βοηθήσει να συγκρίνετε τις πλευρές και τις γωνίες των τριγώνων. Από τη σελ.50 διαβάζετε τις "Βασικές έννοιες και διεργασίες" και την Εφαρμογή.






Από το τετράδιο Εργασιών κάνετε τις ασκήσεις 1,2,3 και το Πρόβλημα 1 και 3 στις σελ.47-48. Προαιρετικά κάνετε τη Διερεύνηση- Επέκταση! 


Τα λέμε το απόγευμα!


Πηγές: daskalosa.eu
            wikipedia
            atheo.gr
            eclass31.weebly.com
            sofiaxanthi.blogspot.com
            users.sch.gr/ipap
              e-didaskalia.blogspot.com
              stintaxi.com
            didaskaleio.weebly.com
            samouchos.weebly.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

23/4/21

Για μετά το Πάσχα  Μαθηματικά  Ασκήσεις Κεφ. 61 Ασκήσεις Κεφ. 58 Γεωγραφία  Επανάληψη στην Ενότητα της: ΑΣΙΑΣ Κεφ.34-35-36 Ιστορία Κάνω επαν...