Καλημέρα παιδάκια και καλή εβδομάδα! Ένα μεγάλο μπράβο
σε όλους σας για τις εργασίες που κάνετε!Όπως όλα δείχνουν σύντομα θα τα πούμε από κοντά!
Σήμερα θα ασχοληθούμε με τα παρακάτω:
ΓΛΩΣΣΑ
τηλεπικοινωνία, τηλέφωνο, τηλεχειριστήριο, τηλεοπτικός, τηλεόραση, τηλεθεατής, διαφήμιση, δημοσιογράφος ή δημοσιογραφία, ζωντανή μετάδοση, αρνητικά/ θετικά χαρακτηριστικά.Προσέξτε να είναι σωστή η ορθογραφία των λέξεων!!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Διαβάζουμε το κεφ. 40 από το βιβλίο.
Παρακάτω δείτε τα βασικά σημεία του κεφαλαίου και αυτά που πρέπει να προσέξετε:
Από το τετράδιο Εργασιών κάνουμε τις ασκ.1, 2 και τα Προβλήματα 1, 2 και 4 στις σελ.45-46.
Εξάσκηση:
Αναγνώριση τριγώνων: Ορθογώνια, οξυγώνια, αμβλυγώνια
Μέτρηση γωνιών
Πόσο καλά μπορείς να εκτιμήσεις μια γωνία; (Εκτίμηση γωνιών - Πετυχαίνω το ελικόπτερο- στόχο)
ΙΣΤΟΡΙΑ
Διαβάζουμε από το βιβλίο σελ. 85, το κεφ. 28
Τι θα μάθουμε:
Σχεδιάγραμμα μαθήματος
Για όποιον θέλει να ακούσει ξανά το μάθημα: εδώ
Εξάσκηση:
Κουίζ
Ερωτήσεις- Ασκήσεις:
Τις ερωτήσεις του βιβλίου σελ. 86 να μπορώ να τις απαντώ ολοκληρωμένα.
Από το τετράδιο Εργασιών κάνετε τις ασκ. 1,3, και 4 στη σελ. 37.
*Στην άσκηση 3 σκεφτείτε όσα περιγράφει το κείμενο και κατά πόσο είναι δικαιολογημένος ο φόβος των αγροτών. Πώς συνδέεται με τις αποφάσεις των αυτοκρατόρων που διαβάσατε στην αρχή του μαθήματος; (θα το απαντήσουμε- σχολιάσουμε και μαζί).
Πηγές: daskalosa.eu
wikipedia
atheo.gr
eclass31.weebly.com
sofiaxanthi.blogspot.com
users.sch.gr/ipap
e-didaskalia.blogspot.com
stintaxi.com
didaskaleio.weebly.com
samouchos.weebly.com
σε όλους σας για τις εργασίες που κάνετε!Όπως όλα δείχνουν σύντομα θα τα πούμε από κοντά!
Σήμερα θα ασχοληθούμε με τα παρακάτω:
ΓΛΩΣΣΑ
- Θυμόμαστε τι είναι τα αρκτικόλεξα και οι συντομογραφίες. Διαβάζουμε από το βιβλίο σελ. 39 και κάνουμε την άσκηση 8 στη σελ. 40.
- "Λέξεις με...καταγωγή" σελ. 41. Διαβάζουμε καλά και κάνουμε την άσκηση 9 (σύνθετες λέξεις, αναλύω και βρίσκω την ερμηνεία τους).
- Από το τετράδιο Εργασιών κάνουμε την άσκηση 8, σελ. 42-43 και την άσκηση 10, σελ. 45-46
- Στο τετράδιο Γλωσσικών Ασκήσεων κάνουμε δικιές μας προτάσεις (ή και μικρή ιστορία για όποιον θέλει) με τις παρακάτω λέξεις και τη στέλνετε στο mail μου:
τηλεπικοινωνία, τηλέφωνο, τηλεχειριστήριο, τηλεοπτικός, τηλεόραση, τηλεθεατής, διαφήμιση, δημοσιογράφος ή δημοσιογραφία, ζωντανή μετάδοση, αρνητικά/ θετικά χαρακτηριστικά.Προσέξτε να είναι σωστή η ορθογραφία των λέξεων!!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Διαβάζουμε το κεφ. 40 από το βιβλίο.
Παρακάτω δείτε τα βασικά σημεία του κεφαλαίου και αυτά που πρέπει να προσέξετε:
Από το τετράδιο Εργασιών κάνουμε τις ασκ.1, 2 και τα Προβλήματα 1, 2 και 4 στις σελ.45-46.
Εξάσκηση:
Αναγνώριση τριγώνων: Ορθογώνια, οξυγώνια, αμβλυγώνια
Μέτρηση γωνιών
Πόσο καλά μπορείς να εκτιμήσεις μια γωνία; (Εκτίμηση γωνιών - Πετυχαίνω το ελικόπτερο- στόχο)
ΙΣΤΟΡΙΑ
Διαβάζουμε από το βιβλίο σελ. 85, το κεφ. 28
Τι θα μάθουμε:
- Τελευταία χρόνια Μακεδονικής δυναστείας: παρακμή- αιτίες
- Συνέπειες των μέτρων
- Παραχώρηση προνομίων στους Βενετούς και αποτελέσματα της ενέργειας αυτής
Στον ιστορικό άτλαντα της Μεσογείου δείτε τις πόλεις της Βενετίας , Γένοβας , Πίζας ,οι οποίες έγιναν πολύ δυνατές (θαλασσοκρατίες) και επιλέγοντας διαφορετικές ημερομηνίες παρακολουθήστε τη συρρίκνωση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας
Σχεδιάγραμμα μαθήματος
Για όποιον θέλει να ακούσει ξανά το μάθημα: εδώ
Εξάσκηση:
Κουίζ
Ερωτήσεις- Ασκήσεις:
Τις ερωτήσεις του βιβλίου σελ. 86 να μπορώ να τις απαντώ ολοκληρωμένα.
Από το τετράδιο Εργασιών κάνετε τις ασκ. 1,3, και 4 στη σελ. 37.
*Στην άσκηση 3 σκεφτείτε όσα περιγράφει το κείμενο και κατά πόσο είναι δικαιολογημένος ο φόβος των αγροτών. Πώς συνδέεται με τις αποφάσεις των αυτοκρατόρων που διαβάσατε στην αρχή του μαθήματος; (θα το απαντήσουμε- σχολιάσουμε και μαζί).
Πηγές: daskalosa.eu
wikipedia
atheo.gr
eclass31.weebly.com
sofiaxanthi.blogspot.com
users.sch.gr/ipap
e-didaskalia.blogspot.com
stintaxi.com
didaskaleio.weebly.com
samouchos.weebly.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου