Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020

15/12/20

Γλώσσα

Βιβλίο σελ. 12 άσκ.8

Τετράδιο Εργασιών σελ.52 άσκ.2


Μαθηματικά

Κάνω επανάληψη στις εξισώσεις

Φυλλάδιο  με προβλήματα (λύνω όσα δεν είπαμε μαζί, από το 5 ως και το 10 πρόβλημα δηλαδή)

Φυλλάδιο με εξισώσεις


Κ.Π.Α.

"Τα ξωκλήσια του τόπου μου"

Βρίσκω πληροφορίες για ένα μικρό ξωκλήσι του τόπου μου (πχ. ονομασία, πού βρίσκεται, πότε γιορτάζει, κάποιο έθιμο που συνδέεται με αυτό, κάποια ενδιαφέρουσα πληροφορία γενικά, αν το έχω επισκεφθεί και τι μου έκανε εντύπωση...)

Για να είναι ενδιαφέρουσα/ελκυστική η παρουσίασή μου- Ιδέες!!

 Να είναι σύντομη. 

 Να βρω μια μικρή εικόνα.

Θα ήταν βολικό να είναι σε word έγγραφο ή παρουσίαση για να την παρουσιάσει ο καθένας σας από τον υπολογιστή του! Διαφορετικά, στο τετράδιό Γλωσσικών Ασκήσεων.

Τα λέμε αύριο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

23/4/21

Για μετά το Πάσχα  Μαθηματικά  Ασκήσεις Κεφ. 61 Ασκήσεις Κεφ. 58 Γεωγραφία  Επανάληψη στην Ενότητα της: ΑΣΙΑΣ Κεφ.34-35-36 Ιστορία Κάνω επαν...