Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Πάσχα

Γεια σας παιδάκια!!

Τι κάνετε; Συνεχίζω και λαμβάνω τις εργασίες σας και χαίρομαι γι' αυτό!Δουλεύετε καταπληκτικά!!

Το επόμενο διάστημα θα κάνουμε ένα μικρό διάλειμμα και θα τα ξαναπούμε μέσω του blog μετά το Πάσχα!
Ωστόσο, αύριο (Μ.Τετάρτη) το απόγευμα στις 7 θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε ο ένας τον άλλον και να τα πούμε! Εγώ ανυπομονώ, εσείς;
Θα είναι μια δοκιμαστική συνάντηση, να δούμε πώς δουλεύει η πλατφόρμα και κυρίως για να ειδωθούμε και να πούμε τις ευχές μας live!!! Είναι όμως σημαντικό στην αρχή να έχετε όλοι τα μικρόφωνα και τις κάμερες κλειστά! Θα μιλήσουμε όλοι με τη σειρά και θα ακούσουμε ο ένας τον άλλον. Ο χρόνος που θα μιλήσει ο καθένας θα είναι συγκεκριμένος, οπότε θα ήθελα να έχετε σκεφτεί και να ετοιμάσετε το εξής:
"Τι με ανησυχεί/δυσκολεύει/στεναχωρεί αυτό το διάστημα.
 Τι μου αρέσει/με ευχαριστεί αυτό το διάστημα". Αν έχετε φτιάξει και κάποια ζωγραφιά και θέλετε να μας τη δείξετε πολύ ευχαρίστως!

Παρακάτω σας έχω κάποιες ιδέες για τις επόμενες μέρες και να διαβάσετε για το Πάσχα περισσότερες πληροφορίες!






  • Εδώ θα θυμηθούμε τους μαθητές του Χριστού



  • Και εδώ θα δείτε στον χάρτη πού ήταν το βασίλειο του Ηρώδη






Παρακάτω σας στέλνω 2 μικρές εργασίες να τις στείλετε στο μέιλ μου μετά το Πάσχα!


Άσκηση 1: Ένα πασχαλινό έθιμο του τόπου μου
Περιγράφω σύντομα ένα πασχαλινό έθιμο  από την περιοχή μου (π.χ. το χωριό μου ή κάποιο έθιμο που έχω δει από κοντά) ή από οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας. (Πρέπει να αναφέρεις από ποια περιοχή προέρχεται, ποια μέρα ή ποιες μέρες γίνεται, με ποιον τρόπο, ποια είναι η σημασία του, τι πιστεύει ο λαός γι' αυτό και ό,τι άλλο θεωρείς πως αξίζει να αναφέρεις).

Άσκηση 2

Το Πάσχα μέσα από τις 5 μου αισθήσεις : Μια ωραία δραστηριότητα! 



Κατασκευάζουμε:
Chicken cards για να στείλουμε σε κάποιον τις ευχές μας
Paper hens για τον στολισμό του πασχαλινού τραπεζιού
Sleeping bunnies για να βάλετε τα αβγουλάκια που θα βάψετε

Παίζουμε:

Τι άλλο να κάνω;


  • Ιδέες για διάβασμα
  • Να βοηθήσετε στο βάψιμο των αβγών
  • Να φτιάξετε τσουρέκια και κουλουράκια
  • Να βοηθήσετε στο στρώσιμο του τραπεζιού της Κυριακής του Πάσχα
  • Να τακτοποιήσετε το δωμάτιό σας ή την τσάντα σας
  • Να δείτε μια ταινία οικογενειακώς
  • Να διαβάσετε και άλλα βιβλία
  • Να πειραματιστείτε στη ζωγραφική/ να μάθετε για το έργο ενός ζωγράφου
  • Να χρησιμοποιήσετε λιγότερο τον υπολογιστή, το τάμπλετ, το κινητό...όλοι το παρακάναμε το τελευταίο διάστημα,ε;   
  • Να γράψετε ένα μικρό παραμυθάκι για να το διαβάσει η κυρία στον Κωνσταντίνο (αν έχετε έμπνευση και όρεξη)
Τα λέμε αύριο στις 7!!


*Σας στέλνω και τις λύσεις από τις ασκήσεις στα κλάσματα. Περιμένω αύριο να μου πείτε πώς τα πήγατε!






Πηγές: https://www.ebooks4greeks.gr/

https://eir-m.blogspot.com/2015/11/blog-post_10.html
wikipedia.org
reoulita.com
dwroulitateacher.blogspot.com
taksiasterati.blogspot.com
krokotak.com
blogs.sch.gr
paidiki-logotexnia.blogspot.com
elniplex.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

23/4/21

Για μετά το Πάσχα  Μαθηματικά  Ασκήσεις Κεφ. 61 Ασκήσεις Κεφ. 58 Γεωγραφία  Επανάληψη στην Ενότητα της: ΑΣΙΑΣ Κεφ.34-35-36 Ιστορία Κάνω επαν...